.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض كارگران صنايع چوب و كاغذ مازندران به بي عدالتي
وقتي حقوق چند مدير300 درصد افزايش مي يابد و از رقم ميليوني مي گذرد، كارگران مجتمع صنايع چوب و كاغذ مازندران تاب تحمل اين بي عدالتي را نداشته و با مسدود نمودن ورودي هاي اين مجتمع اعتراض شديد خود را اعلام نمودند . به گزارش خبرنگار شمال نيوز از ساري حدود 150نفر از كارگران خشمگين با گوشزد به مديريت اين مجتمع .....

وقتي حقوق چند مدير 300 درصد  افزايش مي يابد و از رقم ميليوني مي گذرد ، كارگران مجتمع صنايع چوب و كاغذ مازندران تاب تحمل اين بي عدالتي را نداشته و با مسدود نمودن ورودي هاي اين مجتمع اعتراض شديد خود را اعلام نمودند .
به گزارش خبرنگار شمال نيوز از ساري  حدود 150نفر از كارگران خشمگين با گوشزد به مديريت اين مجتمع خواستار پايان دادن به اين بي عدالتي ها شده اند.
يكي از اين كارگران معترض به خبرنگار ما گفت : در حالي كه كارگر صبح تا شب عرق مي ريزد و توليد را به نتيجه مي رساند ، اما عده اي انگشت شماري كه تا بستانها زير كولر و زمستانها كنار شوفاژ فقط چند امضا مي كنند حقوقهاي ميليوني دريافت مي نمايند .
گفتني است اين تجمع  زماني پايان يافت كه از سوي مسئولين ذيربط قولهايي مبني بر رسيدگي به خواسته هاي آنان و برخورد با متخلفان داده شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.